hellonil__ emzirme konusunda bir şey diyemeyeceğim,bebeğim mama ile besleniyordu,tam 1 yaşında doktorumuzun önerisi ile gece beslenmesini kestik. Şuan 25 aylık ve hala deliksiz uyumuyor malesef.gece en az 2-3 defa bazen daha sık uyanıyor.emzirmeyle alakası yok yani.