Azizeguney psikolojik açıdan bir sorun olacağını düşünmüyorum. Aksine karanlıkta yatan bir bebeğin vücudu daha fazla dinlenir, biyolojik saati gece gündüzü ayırt ettiği zaman daha çok uyum sağlar. Uyku saatlerini kendi bedeni ayarlar.
ben kızımı doğum yapıp eve geldiğimizde lohusayken dahi asla loş ışıkta yatırmadım. Sadece emzirirken gece lambasını takıyordum. Doğduğundan beri zifiri karanlıkta yatar. Her zaman uykuları düzenli oldu. Şuan 16 aylık kendi odasında karanlıkta uyur :) korkma durumu hiç yok çünkü ona alışık 🥰