Fadikfs AcemiHemsireanne rotavirüs aşısından sonra benimkide aynı oldu emmek bile istemiyo bazen atak haftasında değiliz uykuya dalmakta zorlanıyor
nursocum AcemiHemsireanne 3 güne geçiyor canım tüm bebekelerde olmuyormuş ama bazılarında aşırı huysuzluk yapabiliyor
Mirosum Fadikfs malesef her aşıdan sonra yaşadık huyu değişiyor resmen 1 2 gün sürüyor geçiyor Allahtan 🤦🏼♀️
Serapalptekin AcemiHemsireanne ben hiç öle düşünmemiştim ama bizde 2 ay acısından sonra çok düzeni bozuldu ve şuan 4 buçuk aylık yavaş yavaş düzeliyor.
Fadikfs Mirosum benim ki geçmedi böyle kaldı sanırım acıktığında falan hemen emerdi şimdi iki saat cebelleşiyoruz sakinleştiriyorum sonra emiyo
AcemiHemsireanne Mirosum verdim canım ama benimki de meme emerken cebelleşiyoruz yani beslenme bu kadar kötü olmamalı beni üzüyor bu durum
AcemiHemsireanne Mirosum maalesef düzelmedi niye böyle oldu anlamıyorum tüm yöntemleri denedim yürürken emzirmeyi, müzik dinlemeyi , konuşmayı, enjektörle ağzına sütü verip öyle emzirmeyi :(
Mirosum AcemiHemsireanne meme reddi yaşıyor inşallah çözersiniz ayakta emzirmeye ve uykuluyken meme vermeye devam edin bir süre sonra dönebilir biberon kullanmazsanız iyi olur süt sağıp kaşıkla besleyebilirsniz