Nuryalcndag Azizeguney peki istisna varmı mesela doğması gereken gün değilde doğduğu güne göre atağa giriyor olabilir mi acaba ?
Mom089 Nuryalcndag ben de bu sebepten sordum çünkü ne zaman huysuz olsa doğduğu günden hesaplayınca atak haftasında oluyor 🙄
Nuryalcndag Mom089 aynen benim ilk bebeğimde öyleydi şimdi yenidoğan bebeğin için de öyle hissediyorum ilk atağı,benim bebeğim 2 hafta erken doğdu ama doğduğu tarihe Göre şimdi atakta ama doğması gerekene göre daha atağa var ama şu an atakta gibi yani 😁😁