Aysimaikra Merhaba kızım 4 ay 19 günlük .. sezaryan doğum yaptım.. Hala regl olmadım .. bazıları normal sütün koruyor diyor bazıları doktora git diyor.. sizler doğumdan ne kadar sonra regl oldunuz🤔
Elifim61 Aysimaikra Bende hala olmadım bebeğim nerdeyse 4 aylık oldu. Kuzenimin 8 aylık bebeği var 7. Ayında olmuş. Başka bir arkadaşımda 6. Ayında olmuş. bence doktorluk bir husus yok ama yinede siz bilirsiniz.
Zerre Aysimaikra ben normal doğum yaptım 2 ay sonra oldum bir arkadaşım da 8 ay sonra oldu normal doğumdan sonra sanırım kişiden kişiye değişiyor
OzlemAlisa Aysimaikra 4 ay sonra olmuştum. 15 aylik oldu hala emiyor ve duzenli oluyorum ama yapiya gore degisir doktorluk birsey yok bence
Miraveben Arkadaşım normal doğum yaptı 2 sene olmadı olduğu zaman 2. Ayında hamile kaldı ben 45 günlük doğum yaptım ama sezaryen daha olmadım