gzdalidmr 8 ay 9 günlük.emekleme yok.2 diş var."an-en-ne-de"hecelerini çıkarabildiği için bilinçsizce"anne,anneanne,dede ve tanımlayamadığım sesler" çıkarıyor.tam anlamıyla 10 gün anca olmuştur devrilmeden düşmeden oturması.gayet rahat dönüyor yüz üstü olduğunda da ama hiç sevmiyor o şekilde durmayı.ek gıdaya 6.ayı bitirdiğimizde geçtik tadımlarla başladık.şuan kahvaltıya bizimle oturuyor(çok yemiyor ama maksat sofra adabını öğrensin bakarak taklit edebilsin)dışarı çıkmaktan anlıyor.zira her sabah babası işe giderken uğurlarken onun kucağına gidip benimkine asla gelmek istemez.ayakta kısa süre duruyor.tutunup ayağa kalkma girişimleri oluyor ama olumsuz sonuçlanıyor tabii.ha birde yatmadan 1 saat önce yedirmeyip sadece anne sütü versem gece çok sık uyanıyor.