Bağırsak gelişimi daha çok küçük olduğu için böyle sıkıntılar yaşanabiliyor. Anneyi emen bebeklerde 10 gün kadar kaka yapmaması normal sayılıyor. Eğer bebeğinize sıkıntı vermiyor ise sorun değil. Ama çok gazlıysa ve sürekli ıkınıyorsa o zaman doktora danışabilirsiniz. Benim oğlum çok gazlı ve kakasını yapmadığında sıkıntı çektiği için doktor tavsiyesi ile duphalac şurup başladım. Onu başladığımdan beri düzenli olarak yapıyor.