Salihabebegim33 siz gene de iyi takip edin ama bizim her dişte burun akması hapşırma ve ara ara öksürme hep oldu,hatta bir dişte kusma da oldu bunlara pek ateş eşlik etmesi ateş sadece 1 dişte oldu oda iki gün ve hafif seyretti,ağrı kesmek için jel önerilmeyen bir uygulama eğer bebeğinizin çok zorda olduğunu düşünüyirsaniz tetagil diş tozu katkısız ve jeller gibi zararlı değil bu tür jel veya toz gibi şeyleri yemekten önce kullanmayın ağzı ve dili bir miktar hissizlestirdigi icin yutkunma refleksi gidip boğulma tehlikesi olabiliyor genelde soğan ve sert soğuk meyveler vermeye çalışın yada siz ıslatıp buzluğa koydugunuz ağız mendili ile damagina masaj yapabilirsiniz tam diş etini yaracagi son 2 gece huzursuzluk hat safhada oluyor nrredeyse uyumuyor o kadar zor olan gecelerde calpol verin tabi ama çıkana kadar her gece calpol vermekte doğru değil her çocuk kısa sürede çıkarmıyor benim kızım 1 ayı geçiyordu çıkarması ve o sure boyunca her gece uykular haramdi 1 ay boyunca her gece calpol versem ohoo 😁😁