aliMommy Arkadaşım spiralle korunuyordu ve hamile olduğunu öğrendi kaymış bende taktirmayi dusunuyordum ama korktum ya neden kayar ki spiral ve ozel hastaneyle devlet hastanesinin takmasinda fark varmidir bilgisi olan yazabilir mi ?
Emir123ali aliMommy çok kullandım ve taktırıp çıkartdırdım hiç yaşmadım inşallahh yaşmamda Acaba kayan arkadaş normal doğummu yapmış önceden
Durum_m aliMommy ben taktırırken ebe bana özellikle adetliyken ağır iş yapmaman gerek koltuk itip bir şeyler çırpmayacaksın normal zamanlarda da dikkat edeceksin demişti
Durum_m aliMommy evet 10 gün falan demedi de adetliğim zaten ikinci ya da üçüncü günü gitmiştim adette 7-8 gün sürdüğü için bittikten sonra ilişki dedi. Hatta bitince baktır ilişki olmadan önce dedi kayma falan olmuş mu diye ama benim baktırmaya fırsatım olmadı. Şükür bir sorun da olmadı