Kızım 15 aylık çok öyle herseye ağlayan bi çocuk değil normal ağladığında değil ama çok ağladığında da sürekli kusuyo. Düşse de istediği olmasa da çok ağladığında hep çok kusuyo. Bulunduğum ilçede çocuk doktoru yok. Diğer hastaneler covid hastası dolu. Ne yapicagimi şaşırdım. Az önce poposunun üstüne düştü yine çok ağladı ve kustu artık korkmaya başladım. Hiç böyle ağlayıp kusan çocuk gördünüz mü yoksa nadir midir böyle çocuk 😒