İyi akşamlar güzel anneler bu konuyu konuşalım mı yardıma ihtiyaç var:(
kızım 3 ay 20 günlük fakat 4-5 gündür gündüzleri memeyi istememeye başladı ne yapsam veremiyorum morarana kdr ağlıyor. Bende sütümü sağıp biberonla veriyorum. Ve mama veriyorum aptamil.
ama geceleri hiç mama vermiyor hep emziriyorum. Sizde bu durumu yaşayan var mı bu aylarda herkes bu durumun olacağını söylüyor gecici mi ne yapacağım bildğiniz depresyona girdim.