Bilgeninanasi Sizin de böyle mi kizlar elma bile veremiyorum hataliysam nerde yanlis yapmis olabilrim
[silindi] Bilgeninanasi 18 aylık hala pütürlü yediği halde öğürüyor. Düzelmedi, düzelmiyor. Artık öğün saatleri bana işkence geliyor.
Deletedmom_52 Bilgeninanasi benim bebeğimde 11 aylık hiçbişey yemiyor midesini bulandırıyor. Hala püre halimde yiyor herşeyi
Bussrraa Bilgeninanasi bizimkide 7 aylık öğürüyor ama pes etmiyorum öğürünce bırakıyorum ama sık sık deniyorum. İnşallah böyle devam etmez 😔
hayalperestbirealist Bilgeninanasi 15 aya kadar öyleydik. Öğürüyordu hatta kusuyordu bazen 🤦🏻♀️ Çok çektim gerçekten zor. Eline bir şey verince alışıyor zamanla