Yldzzzz 34 gunluk bebegim var dun aksam 8 den beri kakasini yapamadi normalde hergun2 defa yapardi ve surekli agliyor yapamadigi icin masaj da yaptım etkilemedi yardim edin
turkuaz1290 Yldzzzz anne sütü alıyorsa 14 güne kadar yapmaması normal illa hergün yapcak diye bişey yok benm bebeğimin 8 gün yapmadığı olmuştu çok normal
mozaik Yldzzzz yapamadığı ićin ağladığını zannetmiyorum.Çok ufak daha hergün yapmazsa endişelenmeyin. Belki sadece gazı vardır.
Dilara61 Bebegin kuvetini doldur ilik olsun biraz suda kalsin masaji yaptin. Bide bol bol emzirin gecen basima geldi oyle guzeldi bide ayaklarini gerdirin 😉