yusufemine Gittik canım yeni geldik sayılır. Arka bıngıldak kapanmış. Ön bıngıldak biraz açık dedi. Zaten 9 ayda kapanmasını bekliyoruz biz dedi. Erken kapanması bir sorun teşkil etmiyor fakat sağlık ocağı kontrollerinde her ay kafa ölçümü yapılıyor. O kontrolleri takip et eğer ayına göre ve kilosuna, gelişimine göre kafası küçük veya büyük ise sorun teşkil ediyor. Işte o zaman korkabilirsin şuan da bir sorun gözükmüyor ama yinede kan tahlili yapıp değerlerine bakmak istedi 2 tüp kan verdik. 🙄 Pazartesi günü sonuclarimizi alicaz inşallah. 🙏Ayrıca hareketlerini falan gözlemledi biraz maşallah meraklı bak etrafı inceliyor dedi. Anlayacağın erken kapanması sorum olmuyormuş ama gelişimine göre baş çevresinin küçük veya büyük olması gelişimi açısından sorun oluyor dedi. Bu arada bence emin olmak için sizde bir doktora gösterin içiniz rahat etsin.