acikahve Merhaba Kızlar, Oğlum kakasını yaparken kendini çok sıkıp, ıkınıyor. Ne katı yapıyor ne de sıvı aslında neden ıkındığını anlayamıyorum. Zorlansa, kabız desem katı yapması gerekmez mi? Bilgisi olanlar beni de aydınlatırsa çok sevinirim. İyi Akşamlar.
mozaik acikahve sadece süt aldığı dönemde benim oglumda yerli yersiz ıkıniyordu. Kaka yaptıği da yoktu her seferinde . Doktoruma sordugumda demir ilacini azalt demisti. Azaltınca geçti. Şimdi 9 aylık kaka yaparken ıkınıyor bazen kızariyorda normal olduğunu düşünüyorum.
acikahve VDL-61 Ben de öyle düşünüyorum ama bi yandan da tedirgin oluyorum. Genelde çoğu bebek ıkınır ama acaba fazla mı sıkıyor diye takılmaya başladım. Acaba yediğini mi hazmedemiyor diye düşündüm. Ek gıdaya geçtiğimi için huzursuz oldum. Anne yüreği işte 🙊
acikahve mozaik Demir ilacı şu anda kullanmıyoruz biz. Kaka yapışında aynısını yapınca acaba ek gıda mı ağır geliyor diye düşünmeye başladım.