Benim hamilelikte göbeğim falan tuylenmisti bende birkaç kez aldım doğumdan sonra o tüyler döküldü şuan hiç yok arkadaşım regl olunca geri çıkar almışsın çünkü dedi ama ben ilk reglimi de oldum oğlum altı buçuk aylık şuan ama tüyler geri çıkmadı acaba geri çıkar mı böyle mi kalır korkuyorum baya bacaklarım kollarım da falan iyice azaldı zaten azdı şuan nerdeyse tek tük tekrar çoğalır mı sizlerin nasıl oldu dogumdan sonra döküldü mü?