Meraba kızlar hazır woolnat indirime girmişken bende yararlanmak istedm bebegm 3 aylık olacak ama 1-2 yaş olanı aldım Uzun kol ve tek katlı olan sitede yaşıyoruz ısıtmalı ev çok soğuk olmuyor ama gece battaniye örtmeye korkuyorum ya açıyor yda yüzüne getiriyor herkes çok beğenmişti almak istedm iyimi yaptım kötümü bilemedm çok kararsızdım kolsuzmu kollumu vs kullanıp yorumlayacak olanlar yazabilirmi çok mu büyük olur bu kış büyük olsada giydirirm diye düşündm bi daha ki sene de giyer