Yeliz Bebeğim sadece anne sütü alıyor. Doğduğundan beri de 3-4 günde bir kaka yapıyor. Doktorum da gayet sağlıklı diyor, kilo alımı olması gerektiği gibi. Bazı bilgiler yanlış olabilir, suçlamak yerine araştırabilirsiniz. İyi günler. Başka da bir şey yazmayacağım. Yardımcı olmaya çalışırken suçlu duruma düşürülmeye çalışmak sinir bozucu.