Cerenaslan Ask_kokulu_yavrum Söylemesem mi acaba gözünüzü korkutmak istemem ama 7 buçuk aylıkken kestik biz 😂😂
lydia91 Ask_kokulu_yavrum doktor 6. Ayda dedi. Şuan 4.5 aylık oldu her gün vermiyorum bi gün veriyorum bi gün vermiyorum
Ask_kokulu_yavrum Sarisey bizde bugün kontrole gittik 4 ay 24 günlük doktor vermeyin artık dedi ben zaten günde bi kez tek veriyordum kendisi çıkartıyor afedersin zart zartt sanki büyük adam gibi😂 ama yaparken bazen ağlıyor bazen emerken gaz gelip ağlayıp bırakıyor ondan sormak istedim
Melek232020 Biz beşinci ayımızda bıraktık. Ama ben yemeklerime hala kimyon koyup öyle yerim ki bebeğim yediklerimden daha az etkilenir öyle.
Yeldakdag 4 ayda kestik, doktorda kesmemiz gerektiğini söyledi, artık azalır ve zaten kendiliğinden yapmaya alışması için kesin vermeyi demişti, şimdi 5 ay 2 günlük olduk çok şükür bitti sıkıntısı, ara ara oluyor tabi ama normal bence.
Cerenaslan Ask_kokulu_yavrum Valla ağzıma bile sürmedim en ufak gaz yapıcı hiç bişey yemedim hatta 7 aylıkken artık bi kuru fasulye yiyim bişey olmaz yeter yani dedim 2 gün burnumdan geldi 😂
Sarisey Ask_kokulu_yavrum biraktiginizda bir fark goruyorsaniz zorlaniyorsa tekrar donersiniz vermeye
Cerenaslan Ask_kokulu_yavrum Şu an iyi gidiyoruz. Mercimek çorbası falan içiyorum sorun olmuyor ona da başlatıcam yavaş yavaş alışsın bende bi huzura ereyim 😂