xbirisi TinkyWinky bende kullanıyorum bir süredir ve etkisini çok güzel gördüm . günde 3 ara öğün kullanın diyor , ben bir süre o şekilde kullandıktan sonra günde tek öğün içiyorum. o bile yetiyor şuan bana . tavsiye ederim kesinlikle 🤗
Tubau TinkyWinky ben onun çayını kullanıyorum arkadasım vermişti onun oldugunu bilmiyodum sonradan farkettim ama bi artış farkedemedim artsın diye ne çaylar içiyorum ama..
Egeminannesi Sucukluyumurtaa hala kullanıyor musunz bı zararı olmaz ınsallah BNde dusunuyorm ama karar veremıyoem BNde tek göğüs verıuorm daha çok dıgerını çok emmıuor zaten süt baya az gelıyor
Mommy_Tugsa Angars ben mesaj attim ama dönüs yapmadi kac günde dönüs yapar acaba ? Bide bi telefon numarasi var profilde onu arayabiliyo muyuz bide yardimlari ücretsiz dimi
Angars Mommy_Tugsa dm den ucretsiz ilk firsatta yaziyor canim bugun aksama kadar yazar, ufak tefek danisilacak seylerde ucret talep etmiyor benden hic etmedi bu zamana kadar
Mysunshines17 Mommy_Tugsa Instagram adresi ne acaba ben baktım ama bir sueu çıkıyor hangisi olduğunu bulamadım