Merhaba kızlar biz 7 ay 3 günlüğüz yaklaşık 2 haftadır çıglık atan sürekli sürekli bagıran bi bebege dönüştük yani önceden de bagırırdı ama bu denli değildi. 2 tane dişimiz var 6 aylık oldugumuz gün çıkardı desteksiz oturmaya başladı bu günlerde daha rahat oturuyor cok ilgi isteyen bir bebek sürekli benımle konusun oynayın ilgilenin diyor bi sanıye bile kendi haline durmaz🤦♀️ yuvarlanıp gidiyoruz işte öyle bağrış çağrış😂 hala emeklemiyor yuvarlanıyor öyle örümcekte baya hızlı gidiyor ne zaman emekler hiç bilmiyorum keyfine cok düşkün bi bebek 🐰 sizler de durumlar nasıl