Sevgili anneler oğlum 18 aylık ve bazı problem davranışlar ortaya çıkmaya başladı . Kızımca istediği bişey olmayınca doğal olarak ağlıyo. Hadi ağlamadı normal ama kafasını yere vuruyo ya da duvara. Bir de babası ile bana vurmaya çalışıyo. Bir de ısırmaya başladı. 🥺Bu dönem geçici mi nasıl davranmalı tecrübeli anneler yardım istiyorum. Korkuyorum bazen