Merhaba arkadaslar 2 ay 1 günlük kızım var aksam emzirip 9.39 ta gece uykusuna dalıyor ben saat 2 de uyandırıp emziriyorum bir daha saat 6 da emiyor ben uyandırıp emziriyorum emzirme saatlerinin arası cok mu uzun acaba vicdan yapıyorum daha sık emzirmeyi denedim fakat uyanıp emmek istemiyor