yavuzselmmmm88 Kızlar 5 aylik bebegim yatıyordu bende labovaya gitmiştim kardeşi kafasına ıslak mendil paketini vurdu çok canım sıkkın bisi olur mu on tarafa vurdu hemen elinden aldım ama ilk engel olmadım emzirdim su gibi kustu nolur yardım edin
Merve yavuzselmmmm88 bıngıldaktan çok çok sert bir darbe olmadıkça korkmayın. Öyle hemen zarar görcek bir şey değil. Yine de takipte olun
Sinemes yavuzselmmmm88 Doktora götürme imkanınız varsa, aklınızda kalacağına bi götürün kontrol edilsin.
Deletedmom11 yavuzselmmmm88 yanlış anlamayın ama bugün 3. Kez denk geldim postunuza. Farklı zamanlarda açmışsınız hepsini. Eğer 3 farklı kez soracak kadar içiniz rahat etmiyorsa lütfen doktora götürün . Burada yorumların hastaneye götür veya götürme çokluğuna göre veya içinizi rahatlatması üzerine hareket etmeyin.
GoGirl yavuzselmmmm88 bizde ne hirpalamalar oluyor bir sey olmaz islak mendille ama ne hizla vurdu bilemem kusmus sanirim birde doktora goturun
Mutlupapatya yavuzselmmmm88 isterseniz bi doktora götürün içiniz rahat eder bıngıldak daha kapanmamıştır çünkü belki o kadar sert vurmamıştır ama bence gitmekte fayda var
yavuzselmmmm88 Wolverine ama kusması? Kusma varsa koti fln yazmışlar bazı postlarda oyuzden endişe ediyorum canım yani bu kusma nasıl olmali
Wolverine yavuzselmmmm88 sen annesisin anormal bir kusması olsa eminim anlarsın. Bak bir arkadaş da yazmış eğer için rahat değilse bir acile götür çocuğu için rahat eder. Ama ıslak mendil kutusu diyorsun birşey olacağını sanmiyorum. Oğlum ayağa kalkiyo emekliyo pat küt düşüyor böyle buyuyecekler. Anormal bir durum varsa gidin mutlaka
yavuzselmmmm88 GoGirl yemek yedikten sonra küstü canım öyle fışkırır gibi de kusmadı oyuzden götürmedim başka belirti oluyor diye
yavuzselmmmm88 Wolverine bidaha kusma olmadı canım bi doktor var fışkırır tarzda olursa beslenme sonrası dedi gözde kayma fln olursa getir dedi
Alyammmmm yavuzselmmmm88 geçen gün hastanedeydim 10 günlük bebek kardeşi onu yere düşürmüştü beyinde hasar vardı öyle üzüldüm ki dikat edin diyecem de anlıyorum sizi hiç mi tuvalete gidemeyeceksiniz hicmi yemek yapmayacaksınız bir annenin 10 kolu 10 gözü vardır gözünüz üstünde olsun şu 6 7 ayı geçene kadar
yavuzselmmmm88 Alyammmmm ay öyle düşme fln olmadı canım da bebek işte oda anlamıyor engel olamadım yanarım yanarım ona yanarım oda çocuk oda ne desem bilmiyorum
Alyammmmm yavuzselmmmm88 tani cnm çocuk zaten ne yapsada bilinçsiz yapıyor yakacak birşey yok gerçekten de vurulanda evlat buranda evlat rabbim korusun onları