4 ay 4 günlük kızım var bugün doktor kontrolumuz vardı bu ay 580 hem almış doktor ek gıdaya başlattı alerjisi var ama neye olduğu bilmiyoruz daha çok erken diye düşünüyorum bn bu çocuk nasıl yesin ki tadimla baslicazz şuan ama ve bu konuda tecrübesizim ve kulakların arkasında egzaba olmuş onu fark ettim. Hatta biri kızarık ve iltihap ki gibi ona krem yazdı şampuan dan olabilir onu değiştirmiştim çünkü alerji testi yapaalimmi dedim gerek yok dedi ek gıdaya başlattı direk bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi teşekkür ederim şimdiden