ElifAlmila55 Vanela06 5 bucuk aylık 2 ay lekelenme oldu sonrasında regli olmadım. Korktum test yaptım. Sanırım emziren de normal bir durum bu
2412020 Vanela06 ben 4. Ayda oldum , ilki iki miktar ve süre olarak anormaldi , sonra hep gecikmeli olmaya devam etti , Aydayız.