İyi akşamlar herkese bi şey sorucam güzel anneler bebeğim 14 aylık doyduğunu karnının şişliğinden ve ağırlığından anlıyorum doğru bi yöntem mi? Karnını şiş gormedigim zaman kucağıma aldığımda hafifse eğer aç sanıyorum benim kızım aç olsafa tok olsada yemeği reddediyo o yüzden pek anlamıyorum🥺