Birannebirfurki Kızlar prima hariç sızdırmayan bez söyleyin nolur prima çok pahalı var mı başka uyguna bebeland kullandım bozdular goon aldım o da sızdırıyo
duygukoc Birannebirfurki bende bebeland kullanıyorum ama hiç sızdırma sorunu yaşamadım ki en az 3 saat kalıyor altında bebeğimin bedeni büyük yada ufak geliyor olabilirmi
Minikprenseselo Birannebirfurki 4 7 arasydi galiba canm tam hatrlamym ama bezin uzenrde yazar kac kilo arasi oldgu bn suan 8.5 kilo 4 numaraya yeni gectm
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Birannebirfurki Evy baby evyapshoptan alıyorum. 15 tl indirim kodum da var alacaksanız veririm 💐
Birannebirfurki AyPerisiVeGokPrensininAnnesi ah keşke alabilsem şimdi yeni bi bez ama goon elimde daha çok var 58li paketten 5 6 tane anca kullanmışımdır
merve6106 Birannebirfurki molfix pure&soft kullan ben dogdugundan beri onu kullanıyorum ne pişik ne sızdırma trendyoldan çok uyguna alabilirsin
merve6106 Birannebirfurki kesimlikle pure&soft normal yeşil olanlardan şikayet çok var ben pure soft derim istersen anket yap molfix pure softmu molfix yeşilmi diye
duygukoc Birannebirfurki benimkide prematüre doğdu 3.400 kiloyken bebeland sızdırmaya başladı çünkü ön yanları arkaya kadar gelmiyodu 2 numaraya geçtim beline kadar uzandı bandı tam oldu sızdırma olayı düzeldi bence numarayı büyüterek bebelandı dene yine
duygukoc Birannebirfurki 51 günlük şuan daha yeni olduğu için henüz yetişemedi ek gıdaya başladığınız zaman yetişir dedi doktor ama şükür kilosu boyu gayet iyi 56 cm 4.400 kilosu 2500 doğdu bebeğim 1 hafta küvezde kaldı ona rağmen iyintopladı