Hanımlar kızım 10 ay 4 günlük kilosu 7.600.Yiyen bebek evet ama ya kalabalıkta ya da iki lokma yiyip bırakıyo.Her gören ya küçüklüğünü ya da z:ayıflığını sorgulayıp aç bırakıyomuşum gibi yapıyolar.Ne yapmam lazım ailem farklı şehirde kaynanam altta oturuyor ama biraz aram bozuk ve de çok nadir beni çağırır misafir olunca felan.Eşim uzun yol şoförü.Yemek hiç ilgisini çekmiyor sadece çok acıktığı zaman yiyor ne yapmaam lazım çok üzülüyorum.Teşekkürler