Benimde küçükken ellerim hep kıpkirmiziydi boylr soyulurdu derim incelirdi. O ladar krem denerdi annem bi ise yaramazdi. Cok terletirdi kremler ellerimi cok sinir olurdum. Ellerim cok suyun icinde olunca detrrjandan sabundan tozdan bile oldugunu düşünürdük. Ergenlik donemine gelince gecti ellerim kendiliğinden. Simdi 27 yasindayim bas parmagim gecen haftalarda yine soyuldu cok üzüldüm görünce baya gerildi soyuljnca simdi iyilesti ama cok sukur