Merhaba bayanlar hayirli aksamlar evde virusu atlatip nasil devam ettiniz korunmaya esim pozitif biz henuz belli degiliz cok sukur bir sknti yok ayri odada oglum bir yasinda sonrasinda iyilseim durumunda ev icin dezenfekte durumunu nasilnyaptiniz bi ilaclama vs yaptirdinizmi bebekte oldugu için nasil yapicaz bilmiyorum insallah oncelikle hayirlisiyla atlatalim biz ve tum hastalara rabbim acil şifalar versin inşallah 🤲🤲