R3232 Bebeğim bugün 23 günlük fakat dünden beri kakasını yapamıyor. Sadece anne sütü ile besliyorum. Ne yapmalıyım bilgisi olan ??
Gamze-S R3232 benim bebeğimde aynı şekilde 3 aylık oldu hala aynı. Doktorumuz kaka yumuşatıcı bi şurup verdi onunla rahat yapıyo. Sancısı olmuyorsa sıkıntı yok
UraSsmom R3232 Sadece anne sütü alıyoda 10 güne hatta 15 güne kadar normal demişti oğlumun doktoru, 10 günde ancak yapıyordu ilk aylar takılmayın çok küçük daha
Zehratzg R3232 benimkide suan 43 gunluk 3 gun oldu kaka yapamıyor ama Bı sancısıda yok 1 hafta daha bdkleyecm olmadı mecburen hastaneye goturecm