dodo mesajlastık cok sınırlendım benden cok kımse dusunemez yavrumu dedım elma verıyodu yavrumun agzına yallattıryodu kucagından zorla aldım onu soyledım unutmamıssın utanmadan soylysun bıde sımdı dıyo utanlck kısı sensın dedım acıklama yapyrum herseyden haberı var yıne de soyledklerm aklında bıle yok şaka yapmstım dıyo ben verılmeyecegını bılyrum dıyo dogumdan sonra ınek sutu verelım doymuyo dıyen ınsandan herseyı beklerım dedım kac cocuk buyttum ben dıyo tecrubelıysen stres yaptrma bana sütüm kesılır bunu düsünsen yeter dedm karsmyrum dedı her zamankı gıbı bende karısma Dedım