Evlatkokusu28 kanda enfeksiyon antibiyotik tedavisiyle 3 4 günde geçiyor benim doğumdan sonra yükselmişti sonra 40 günlükken de bebeğimde olmuştu sepsis diyorlarmış 3 gün kanda ki enfeksiyon için yatırdılar oğlumu sonra belden sıvı alındı menenjit tanısı kondu 1 hafta da onun için yattık ama bizde sepsis dışında farklı bulgularda olduğu için menenjitten şüphelenmişlerdi