Arkadaşlar annemler kiraya taşınacak. Mutfak tezgahında ankastre ocak yeri var. 1) böyle olunca illaki ankastre ocak mı olacak oraya set üstü ocak konulsa delikten su sızmaması için bi öneriniz olur mu ?
2) yok illa o delikten dolayı ankastre elınacaksa emaye ankastre mi cam ankastre mi öneriniz nedir yarın sabah alınacak