Birgaripanne canım bende var oğlum şu an 4 buçuk aylık yani onda uyumuyor fakat uyuyunca ona koyuyorum bi ara onda sallanırken uyuyordu bıraktı kucakta uyumak istiyor uyutup ona koyuyorum en çok kullandığım beşik oldu hatta annemlere felan giderken götürüyorum çünkü düz zeminde de hemen uyanıyor benim oğlum sallanmak istiyor