Kızlar bebeğimin 4.5 ayı bitiyor, mama ile besleniyor, normalde kabızlık problemi yasamazdık, ama son bi kaç gündür kabız ve ve kaka yaptığı zamanda kakası katıda değil ishal gibide değil ve kokusu biraz farklı , acaba neden böyle olmuş olabilir, birde kabız olan bebek iyi besleniyor mudur