Kereminannesiii Karaoglannesi aya göre değişirde ilk aylarda oğlum hem çok kaka yapardı hem iyi kilo alırdı 😁
alyatosum Karaoglannesi hiç alakası yok bence kızım zor yapar ve zayıf . Bence yiyen bebek kaka yapıyor kilo alıyor diye düşünüyorum 🤷🏻♀️😂
AybarsMomy Karaoglannesi bende merak ediyorum çok . Oğlum emiyor s..çyor emiyor s…çyor resmen 😂😂 4 aylık olacak günde 3 bez kesin kakalı. Bu aya kadar hep 1 kilo aldı ama sanırım bu ay 500gr aldı almadı doktora gidince görcez bakalım
Heide Karaoglannesi benim kızımda 2 3 gün de 1 kez yapar ama öyle çok kilolu değil standart her ay 700 aliyor
Karaoglannesi Deletedmom98 Kereminannesiii alyatosum AybarsMomy benimki de bazen hergün 1er kez yapıyor bazen 2 günde bir şuan 3 ayına yaklaştı neden diye merak ediyorum
kaganege oğlum sadece anne sütüyle besleniyor 3 günde 1 kaka yapıyor. Kilosu normal. Dediğiniz gibi büyükler et,kilo yapıyor diyor ama normal şekilde aldı kilosunu
seydaac Karaoglannesi bence doğru değil. Kızım ilk aylarda günde 3 4 kez yapardı, iyi de kilo alırdı. 1 yaşında da kabızlık sorunu yaşadı uzun süreli, ama hiç kilo alamadı. 🤷♀️
Deletedmom98 Karaoglannesi benim kızım cok kaka yapar günde beş altı bazen taşar bazen az az iki bucuk aylık 7 kilo 🧿
Linasuannesi Karaoglannesi bunu bende merak ediyorum kızım üç kere yapardı annem yapmasın kilo alamaz derdi 6. Aya kadar bir kilo aldı her ay zaten besin 💩 olmuş bağırsakta dışarı çıkıcak çıkmasa nolucak içinemi s..çsın 😂😂😂😂 saçmaaa
Karaoglannesi AybarsMomy ama düzenli olmaması değişik her zaman iki günde bir yapmasa tamam da bazen zorlanıyor yapmadığı için
Organiktavuk Karaoglannesi kızım her gün 10kere yapıyordu her emzirme sonrası yapardı kilo alımı çok iyiydi yaşından sonra hiç kilo almadı ama vermedide tabi artık günde bir ya da iki günde bir yapıyor