Duygugecer Merhaba anneler prematüre annesi olmak okdr zor ve ugrastırıcı ki beni en iyi siz anlarsınız? Bebeklerinizin gelişimi nasıl ?yaşıtlarını yakalayabildin mi? Benim oglum haziran 2019 doğumlu ikizler burcu
Deletedmom414 Duygugecer geçti bile cnm. Minnacık 2500 doğdu. Şimdi 6 aylık kilosu güzel motor gelişimindede sıkıntı yok ama benimki 35 haftalık doğdu. Sizinki kaç haftalıktı
Birannebirfurki Duygugecer bizde 31+3te doğduk düzeltilmiş 28 günlük oldu doğduğu güne görede 2 ay 28 günlük ama hala bize gülmüyo göz takibi yapabiliyo, yüz üstü yatarken kafasını çevirebiliyo bazı motor gelişimi doğduğu günden giderken gülme huyu daha yok 😏
Deletedmom50 Duygugecer yetişti çok şükür kocaman bir cadı kız oldu 🥰kilo aynı ama 😂27 aylık 10 kilo belki 100 almıştır
Arhim Bızım kg boy onceden yakaladı. Kızım suan 11 aylık. Motor gelısımı hep geerı den geldi erken dogum oldugu ıcın. Suan onuda yakaladık. Sadece uzuxu oldu benim ıcın. Herkesin cocugu 3 4 aylıkken donerken benım kız 8 9 aylıkken dondu 😁
Duygugecer Arhim evet motor gelişimi geriden gelio dişleri de geç cıkmaya basladı benimkinin off Allahım saglık versin hepsine
Duygugecer Deletedmom414 bende 33 haftalık dogum yaptım normal dogum olsaydı suan 14 aylıktı ama hic 14 aylık gibi durmuo benimki 10 aylık gibi duruo bende korkuorum acıkcası
Duygugecer Birannebirfurki aman sakın başka bebeklerle kıyaslamayın kendinizi sadece üzüosunz bende cok yaptm yeterki saglıklı olsunlar hersey düzelir die düşünüyorum artık
DenizEymen Birannebirfurki gelişim uzmanına götürdünüz mü üniversitelerde var yenidoğan bölümü yönlendiriyor hersehirde aynı Noroloji bölümünde aktivitesine bakıyor hareket veriyor
Mrvylmz123 Benim oğlum da prematüre mayıs 2019 doğumlu gelişimi kilosu boyu hepsi yakaladı yaşıtların çok şükür hatta biraz da ileri de sağlığı yerinde olsun da bir şekilde yakalıyor lar dert etmeyin
Duygugecer Mrvylmz123 yaa negüzel annesütü aldımı sizinki? ben mamaya basladm pek icemedi belki oyuzden gelisimi cok iyi gitmiyor