Ben de bundan dertliydim sonra araştırmalar sonucu bu durum normalmiş 4 aya kadar. Bebek güven isteğini bu şekilde gösteriyormuş :) biz 3 aylık olduk şimdi oyuncaklar falan oyalıyorum. Göbeküstü yastıpa yatırıp karşısına geçip konuşuyorum öyle öyle şimdi duruyo yatırınca falan 🙂