Zalimsin Ben bu yaşında bile kanguruyla sakinlestiriyorum , iş yapıyorum 11 buçuk kilo + sulu süpürge 😁kanguru olmasaydı yanmıştim valla
Azizeguney Mom0791 yoo rahat oluyodu kanguruda sağlam bi şeydi sağdan soldan çıtçıtlıydı ne sağa sola düşüyodu nede kayıyodu içinde sağlam duruyodu uykusu gelincede sırtımda uyuyodu
xbirisi Mom0791 ana kucağı derken kanguruyu mu kastettiniz acaba ? şahsen kullanırım ve tavsiye de ederim . hem bebeğiniz kucağınızda olur hem de işinizi yaparsınız gayet de
CankizimRavzam Mom0791 kizim 2 aylikti ana kucaginda is yaptigimda 8.aya kadar oyle yaptim yemegimi temizligimi ve bide mememi acip veriyodum agzina o emiyor uyuyordu ben ise devam 😊😊😍😍