Oğlum 4 aylık, hiç bişey kullanmıyorum. Hala çekiyoruz. Özellikle geceleri ıkına ıkına uyanıyor. Güya bu ay geçerdi ama geçmiyor. Öyle yıldım ki şu gazdan. Asla uykusunu alamıyor. Sürekli gaza uyanıyoruz. Böyle uzun süren var mı ya? İki gündür ağlayacak seviyeye geldim. Uykusuzluk değil artık onun canının acıması yıpratıyor beni