Zeyha Ayse15 Ne güzel doğum tarihlerimiz aynı bizde pazartesi aşı olduk bende ilk 2 gün huzursuzluk sezdim ama şimdilik bişey yok gibi 5 . Hafta atağı dedikleri şeyde olabilir ilaç icirmeyin bence geçmiş olsun 😊
minikcancan Ayse15 bizde 1 ay 3 günlüğüz pazartesi aşı yaptırdık ilk gün çok huzursuzdu sanırım aşı olan bacagı agrıyodu bezini değiştirirken o bacagına dokununca çok ağlıyodu çünkü ondan olabilir