Arkadaşlar 1 aylığız hala göğüs ucum geçmedi ne kullanırsan kullanayım herşey kullandım
Sol göğsüm kızarıyor Du doktora gittim antibiyotik verdi geçti Allaha şükür
Şimdi yeniden sağ göğsüm de başladı emziriyorum sağıyorum sağ göğsüm şimdi bir kısmı kızarık dün akşam ağrı vardı şimdi şuanda Allaha şükür yok
Ne yapıcam artık dayanamıyorum gerçekten vücudumun gücü kalmadı çocuğumla İlgilenemiyorum doğru düzgün allahım kimseye bu acıyı ağrıyı vermesin göğüs ağrısı bambaşka