biz de 3 gunluk olduk emzirmeye devam ediyorum ama tam anlamiyla sutum gelmedigi icin ac kalmasin diye doktorumuz mama takviyesi onerdi her emzirmeden sonra.. humana emziren anneler cayina basladim boza ve lohusa serbeti iciyorum bayagi farketti artik damla goruyorum elimle sıktığımda.. birde burcak biskuvi lif ve malt kaynagiymis sut gelmesi icin iyiymis.. Gaz sorunumuz buyuktu ama doktor Nurse harveys diye bir damla verdi cok sukur iyi geldi