Esra_esra Süt ateşi olabilir. Mastit olmamak için sürekli emzirin veya sağım yapın. Benim de oldu, bebek emzirdikten sonra makinayla da sagdim. Benim bir hafta boyunca düşmedi doğru düzgün ateş. Doktora da gittim tek çözüm emzirme ve sağım ve ılık duş dedi. Hala arada ateşim çıkıyor. Başka bir ihtimal, enfeksiyon kapmış olabilirsiniz. Kokulu akıntı varsa mutlaka doktorla konuşun.
Süt ateşi ise bebeğe geçmez ama enfeksiyon ise bilmiyorum ama sanırım bebeğe bir zararı yok. Yine de doktorla konuşmak daha doğru olur