tellibaykus kızım 2 yaşında oğlum 1 yaşında 😍 birlikte büyüyorlar , haksızlık falan diye düşünmeniz çok normal ama 2. Doğunca onun sevgisi herşeyş ayrı oluyor , tek zor olan kıskançlık 🙄 ama mesela kızım kardeşini çok sevdiğini gösteriyor markette birşey alınca hemen kardeşine de ya da yemek yendiğinde kardeşinin ağzına birşeyler vermesi falan o kadar güzel ki.. çok yakın yaşları ama iyi ki iyiy ki böyle olmuş ☺️❤️