Efe2020 Merhaba anneler aranıza yeni katıldım 🙋🏻♀️🤗 bugün 29 gün oldu doğum yapalı İzmir de gidip memnun kaldığınız tavsiye edebileceğiniz çocuk doktoru varmı önerilerinizi bekliyorum teşekkür ederim ☺️
Nisam3553 Efe2020 Su Hospital da Atilla Bey var 5 aydır ona gidiyoruz çok güzel ilgileniyor herşeyi çok detaylı anlatıyor bir abi gibi davranıyor ben çok memnunum. SGK ücreti 90 TL falan galiba pek bilgim yok arayıp öğrenin
Mkelebek Efe2020 biz bucada halil akarcana gidiyoruz memnunuz. Bu donemde hastane tercih etmedik acikcasi. Ozel poliklinik cok iyi ayri odalarda bekliyoruz. 200tl ucreti. Hastane olarakta yeni dogdugunda karatas hastanesinde zelal hanima gitmistik cok memnun kalmistim. Ztn kendisi doc.
bala86asel Efe2020 Karataş Hastanesi Zelal hanım çok memnunum ama 250 lira şu zamanda çalışmadığım için çok geliyor bana bende arıyorum iyi bi doktor
Deletedmom_50 Efe2020 me tarafta oturuyorsunuz bilmiyorum ama balçova’da benim de gittiğim dr. Selda aytaç var. Çok çok memnunuz biz. İlgisi, güleryüzü, istedipimiz zaman ulaşılabilirliği, tatlı sohbeti çok güzel. Öneririm uzak gelmezse size.
Efe2020 Deletedmom_50 gaziemir de oturuyorum uzak sayılmaz otobandan kolay olur ulaşım araştırayım teşekkür ederim
Deletedmom_16 Deletedmom_50 ben de selda hanıma gidiyorum. İyi ki onu tanımışım. Çok çok iyi bir doktor