Brnkar kesinlikle holle 1 mama keçi sütlü veya inek sütlü olan, gerçekten hiç gaz sorunu yaşamadım minnosumda dogduğunda beri kullandım. Başka mama denmeme bile gerek kalmadı.kilo aldirimi vs. Çok dengeli asla sisimedi.her ay gelişiminden doktorunuzdan yıldızlı 5 aldık. Doktorumuz bile helal olsun bu mamayı üretenlere dedi ki kendisi mama karşıtı ,ilaki emzir emzir zihninde bir beydir kendisi benim bebeğim ilk 3 ay emdi ama sütüm çok çok az olduğu için destekledim sonrasında hep mama , deneyin derim diğer manalara göre bir tık pahalı ama değer.