Merhaba Anneler
17 gün önce doğum yaptım bu ikinci doğumum ilk oğlumda da yaşadım ama nedeni ni bilmiyorum araştırmadım.Sizlere sorum emzirdikten sonra gögüslerimdr inanılmaz bi ağrı oluyor bıçak saplanır gibi.Diğer sorumda sağ gögsğmde elimle baktım bir yerde ceviz büyüklüğünde bi sertlik var süt birikmesimidir ? Ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz.